Thursday, September 08, 2005

Choices

Choices - Sometimes in life, you ain't have many choices... - Let's go steady! WAIT! I don't want to rush. Catholic High is affiliated to sooooo...many CHIJ schools. I want to think of my CHOICES! - Whatever.
SJI guy. - Wait for me dear, I'm gonna get some ice-cream! - !DIE!
Hey, where has your other friend gone? - She left without you! Well, let me tell you what kind of person she really is...
I love pinkie! I luv bunny rabbits! - ! - X(
Hail SATAN! I have found...a dead rabbit! For my rituals! - I shall do my rituals in an abandoned shack!
Handsome! Darling!
Looks like I ain't got many choices. Let's go steady. - Why...Why do all my friends turn out to be like that...? - Meanwhile... Ha! Stupid Hopper locked me up in a shack! Little does he know that I've got PSP to pass time!
Holy Shit! Who are you! - Hello Charles...Your nightmare has just begun! - NOOOOOOOOOOO!! Hopper let me out! Just f***ing let m out!

We've decided to experiment something different today. Comic lovers should get a sense of deja-vu for this entry. ;)

The comic and text is relatively smaller than usual, reason being that it's done in the IHarthDarth style.

We'll be reducing the frequency of new webcomics to once per fortnight, until after promos. We need time to study for our upcoming promotional exams, ya know!

On a side note, while the Singapore blogosphere is experiencing hoo-hahs, I'm beginning to enjoy and appreciate the comparative tranquility here. :)

Ahhh...speaking which, something for all of us to reflect upon - What is fame...?
- Hou

"I'm the King of The Castle" is the lit book the current batch of secondary 4 students are doing, and it is the last batch. There is one scene where Hooper locks a wussy sissy kingshaw in a shack. Thus the in joke for those who have read the book. - En

Teachers' Day Special << | Today, I'm Mugging About Blogging! < | Friday Weekly Interview < | > Singapore Has A FINE Blogosphere!

125 Comments:

Comrade Anonymous Anonymous said...

First comment left. really nice. hahas. love it. (:

Thu Sep 08, 02:51:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger coupdegrace said...

pah, SECOND :/

love the style

Thu Sep 08, 02:51:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger delphinium said...

interesting =)

you might wanna make the font abit bigger tho. migh be my brower or screen resolution tho, but still, i could read the others =P

Thu Sep 08, 06:24:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

haha cathigh and sn.. the same old story.. haha but now apparently chinese high instead of sji is the main opp for chs guys =X

Thu Sep 08, 09:24:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

LOL! You guys studying I'm the King of The Castle?

Thu Sep 08, 09:30:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger ~Z~ said...

Nice Entry. Guess its true that there's all types of gals in the differents schools.

Thu Sep 08, 09:34:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

hey.

nice one :)

but the sngs girls looks like their from rgs. The shade of the colour's totally wrong. :/

btw I don't really get the last three scenes. Can a kind soul help me with it :$

anyway rock on, I've been looking forward to ur comics. :)

cya next week.

Thu Sep 08, 09:45:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous supremebull said...

I agree. The girls look like they are from RGS instead of SNGS. You may want to provide little explainations about the Satan girl and the King Of The Castle reference for the uninitiated.

Thu Sep 08, 10:04:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger En & Hou said...

Hmmm...The uniform colour should be correct; it was actually obtained using the colour dropper tool. Unless my obsolote version of Photoshop fails me. =\

Cheers,
Hou.

Thu Sep 08, 10:15:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous chij`evanpay said...

wahahaha..ij got so violent one meh..but why cat high?? i tot we go for sji. but haha. it was great:) *thumbs up

Thu Sep 08, 10:55:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger Panda said...

Greetings dear artists.

As an ex cath high guy, I'd like to tell you your moving portrayal of the relationship btw SNGS and CHS is deeply appreciated.

Your depiction of the cath high guyz thoughts are also fairly accurate :P he he

As always, nice one man ...

Thu Sep 08, 11:03:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

hmm. preferred handwritten words, the size of the font and the comic itself is a bit hard on the eyes.

Thu Sep 08, 11:11:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous XPDude said...

Everything's too small on 1280x1024.

Thu Sep 08, 11:27:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

preferred the old ones (format n font wise) but this one is also cute :)

Thu Sep 08, 12:25:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous guymandude said...

hahaha i prefer the older ones too! it feels more personal I guess. Not that this one's bad la. The lesbian part cracks me up hahaha.

Thu Sep 08, 02:01:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

the original style is definitely much better.

keep it up though!

Thu Sep 08, 02:26:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous yeo said...

haha nice update. though i prefer the old one
Finally there is a comic with sji guys inside...
however, the font and the pictures are too small. cant really see well.. and yah.. it really looks like an rg uniform

Thu Sep 08, 02:35:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Jasper Chen said...

Actually I'm a bit like...huh?

But still, nice artwork.

Thu Sep 08, 03:19:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous zi. said...

Hello En & Hou :)

Having a change once in a while is good! Continue to experiment different styles of illustration.

Your webcomic definitely make one's perspective on Singapore's schools more interesting and hilarious!

All the best!

Thu Sep 08, 03:38:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

nice one!

waiting for your next entry. =)

Thu Sep 08, 03:56:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Monarchist said...

AHHHHH! ANYTHING BUT CHS!!

yah... don't think there's alot of rivalry between SJI and CHS... more like CHS being anti RI or anti TCHS =X

gong jiao wan sui!

Thu Sep 08, 04:18:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous shihui said...

love the butch scene and where the girl drags the dead one into the bushes. is it me or am i just way to gruesome?

Thu Sep 08, 06:02:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

haha this is very nice. i rather they look like their from rgs than st nicks =p

good job guys!

chs guy.

Thu Sep 08, 07:46:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

why not have one on sji guys next week? (=

Thu Sep 08, 08:16:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous ketsudogg said...

classic..ah butt classic

Thu Sep 08, 08:28:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger yusZ said...

u guys rock!

Thu Sep 08, 08:45:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Mou said...

eng, change back to your normal drawing style! it's more dramatic and striking!

Thu Sep 08, 08:59:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Mou said...

but the content is still very nice. keep it up!

Thu Sep 08, 09:01:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

love it :] come up with a joke from 'view from the bridge' a lit bk as well :]

Thu Sep 08, 10:08:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

awesome strip=) keep up the good work

Thu Sep 08, 11:20:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

hey..u spelled hooper as hopper..

i dun realli get wat the story is abt tho..Hw cum got 2 ij lesbians suddenly pop out wan ?..haha =)

btw..mayb u can make one on JCs instead of secondary schools? haha..

Fri Sep 09, 12:06:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger Rae said...

Ah! Finally, it features the IJs.

Man, you mean those two were ij LESBIANS? For a moment, I thought the 'guy' crossdressed! Lmao.

Anyway, keep this one up, but I'd honestly prefer the old style. Nevertheless, it's still as enjoyable as before even though there are parts I cannot fully comprehend.

Sn and CHS? Tsk, we've got better taste. Nahh, just kidding ;)

Cheers,
tBc`

Fri Sep 09, 01:43:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger Zhe Bin said...

Yes I do believe he doesn't have too many choices. Hahaha.

Fri Sep 09, 05:30:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

NEW SCHOOLS! NEW SCHOOLS! Will someone please dig up more info for en and hou to work on?

Fri Sep 09, 07:22:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous JJ said...

just an idea... why not feature one where the notion of top schools being presumably "better" than neighbourhood schools.. unless all of you are such elitists..

btw i love it how FOR ONCE cat high boys aren't victimized for their shorts. hahaha.. but to be honest.. i don't think you could find one cat high boy who hated his shorts..

GONG JIAO!!

Fri Sep 09, 07:30:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous JJ said...

oops i just realised my post wasn't very complete.. i meant why not feature an entry where the notion of top sec schools are 'better' than neighbourhood schools is proven wrong..

Fri Sep 09, 07:32:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

Interesting style but I prefer the previous one. I still do not understand the satan part and the last three frames. maybe you can explain what are their roles in the comic strip.

Fri Sep 09, 10:38:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger aH.bao said...

Actually your fren here doesnt really understand what the comic is talking about?

Fri Sep 09, 11:13:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger En & Hou said...

JJ : We've got some rough sketches, and this is a topic we're considering in the near future.

Cheers,
Hou

Fri Sep 09, 01:01:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

Nice. Especially about the lesbianic behaviours and butches. ((:

Fri Sep 09, 02:35:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Jalyn said...

Oh, KoTC! I love that. And I like the iharthdarth style, though your very own style is nice, too. ;)

And the lesbian parts, hahahaha. Good job on emulating ihd's - singaporean - style!

Fri Sep 09, 06:00:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

eh. cool =)
but i prefered your previous ones..

Fri Sep 09, 06:16:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous kaisiang said...

Nicely done, but it looks a bit small. Would prefer the previous styles.
Yeaps. i Agree. Focusing on JCs would be fun. Lots of stereotypes.

Fri Sep 09, 06:40:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous snow said...

Yeah i believe that JC jokes are nice...

Hmm..Do you ppl know of the JC joke about light bulbs? It's from a email that's circulating around about JCs which is really vv funny

It'll be GREAT if it's turned to a comic =D

Love the previous comics =)

Fri Sep 09, 08:54:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

Next time, portray chs as gentlemen!

DWIT

Fri Sep 09, 09:07:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger En & Hou said...

snow : Our forth issue did cover a JC! :)

Anonymous : I don't get you, in what way you thought they were not gentlemenly?

Cheers,
Hou.

Fri Sep 09, 09:09:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Terence said...

hmm..DWIT means do whatever it takes..

Sat Sep 10, 12:26:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous nuyach said...

Great work and nice murder.

ooh kotc. I didn't study lit but it's one hell of a famous text. To me at least.

Sat Sep 10, 12:58:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

i like the kotc bits, it reminds me of last year how my school ppl all HATED that book, but it's great to make fun of it.

do one on all the ij schools together, or maybe st pats, sas they, hahaha.

Sat Sep 10, 04:12:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

hey, nice classic example. but could u do one on IJ gals?

Sat Sep 10, 10:42:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

can dun alwayz focus on e same skool? try sumtin nw?

;jia you

Sun Sep 11, 02:52:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger En & Hou said...

Both anonymous : This issue is on CHIJ, which I thought appears for the first time?

Cheers,
Hou.

Sun Sep 11, 04:21:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

haha...do one on DHS!!!

Sun Sep 11, 06:59:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger boonhan said...

do one on DHS and RVHS combined =)

Sun Sep 11, 08:06:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

nice comic. :)
do on sji and cgs.
it would be interesting

Sun Sep 11, 09:15:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

hahah i tink u guys haf covered almost every of the top 10 schools of singapore haha cheers.

Sun Sep 11, 09:37:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

KOTC IS JUST DARN DEPRESSING.

Sun Sep 11, 10:27:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

I'm somewhat confused... are those girls chij girls or sngs girls?

but anyway, great job! appreciate the humour inside...:D

Mon Sep 12, 12:35:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

lol. its great. really cracked me up. classic case of chs n sn. :D

Mon Sep 12, 02:02:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger kaishi said...

... I see KOTC lives.

Cute comic!

Tue Sep 13, 07:10:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

ehhhhhhhhhhhhhhh. ij girls arent that evil.. are we?

haha.

Tue Sep 13, 10:40:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Agagooga said...

You should have something in the sidebar: "Next update: XX/XX/XX"

Wed Sep 14, 03:03:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger eunice said...

hey. i dont know you people. but gosh this stuff is really nice. haha. il link yal (:

Wed Sep 14, 03:41:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

LMAO...i'm a former cat high student...so funny lol... keep up the good work... izzit sngs or the other ij schs u tokkin abt???

Wed Sep 14, 04:03:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

hey! nice comics! found this blog from tomorrow.sg. haha... i look forward to more interesting and funny issues. x)

Wed Sep 14, 04:59:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

haha the famous cathigh green shorts make an appearance. cathigh x stnix is sadly not the case anymore though

Wed Sep 14, 09:11:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger william.lee.wei.yang said...

WRITE MORE ABOUT SJI !!! ACS is NO KICK MAN .. btw .. im from sji .. lol

Thu Sep 15, 06:47:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

it's now the hairy chinese high boys who pick up sn girls cos of some new exchange programme. goodbye green shorts and hello brown

Thu Sep 15, 07:11:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

you should make the font bigger. The original written one is nicer though (: feature some of neighbourhood schools instead of the elite for a change i dont think that the top schools exactly look down on neighbourhood schools though. Its only a minority. Anyway, keep up the good work!

Thu Sep 15, 07:45:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Panda said...

Cath high guyz can be just as hairy as the brown short-ed ones ... don't give up on us yet.

Why, just the other day this kid cut queue in front of me so i put him in a neck lock and choked him out using only my unwashed armpit hair as a garrote.

DWIT

Thu Sep 15, 09:31:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous jasmine. said...

UPDATE QUICKLY!!!!!!!
was from sngs and it makes us sound super unwanted ! lolz.

Fri Sep 16, 03:49:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger fdgd said...

that hc-sn exchange thingy is just for the loser-est consortium of our skul so it doesnt really help in "interschool ties".

brown shorts.

Fri Sep 16, 05:58:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous shan said...

that's a funny one about kingshaw and hooper. lol. btw, best of luck for your promos. (:

Fri Sep 16, 06:45:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous shan said...

I prefer the handwritten words too. It's much cuter. (:

Fri Sep 16, 07:14:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

lol giggsy u sound like ure jealous of that whatever consortium thingy in your school

Fri Sep 16, 09:12:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous shihui said...

guess you guys are studying for your promos. sad. no update last wednesday.

i think i'm going into depression

Sat Sep 17, 10:17:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

oh nice one there. finally cathigh has been visited upon by you guys :D from cathigh too, did king of the castle some years back, and well, kudos to the two of you! rock on!

Sun Sep 18, 12:15:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger woonie said...

how long more b4 one on RI? =)

Sun Sep 18, 03:18:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous girl_interrupted said...

HeyZ
i'm a New reader to ur blog & i'm loving it! Don't mind me asking r u guys in tertiary edu now? i cant imagine sec sch kids having so much imagination & guts to openly say stuff abt our edu system
Anyway i'm a JC student & have absolutely no idea abt gayism or lesbianism happening in JCs, hope u guys will come up with something & enlighten me!
oh ya i've also linked u up from my site :)

Sun Sep 18, 11:51:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Alex lolzz said...

yoyoyoyoyo,
although is a bit small but still a great piece of work :)
Good luck for your promos..
I go to go back for my own studying 2.
hehehe

Sun Sep 18, 02:23:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

OHMY. I love your comics. Especially the Pokemaid strip.
DO MORE ON MG/ACS Barker. Scgs would rather go for Independent Boys, thank you very much. *nudgenudgewinkwink*

Much love,
CUPCAKE :)

Sun Sep 18, 03:49:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous jess said...

hahahaha! ehhhh. evil eh. i was from chij also lehh. but it's damn funny.

Sun Sep 18, 06:34:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

haha.I loved this.Bigger font please...and more on st nicks!!We rock!!

Sun Sep 18, 09:32:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

you should have something on all the different schools in a convention or something, that would be great, and pretty fun too :)

Sun Sep 18, 11:12:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger En & Hou said...

Anonymous : All the different schools together, ahhhh we have something up our sleeves... ;)

Cheers,
Hou.

Sun Sep 18, 11:54:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Gracie said...

Hi jus happen 2 come across ur blog..Hey ur studied I'm the king King of the castle too? Gosh this comic is really a reflection of the story. The 2 person siiting on the bench resembles Mrs Kingshaw and Mr Hooper. Wow the bloody scene is like the ending and the rabbit is like the rabbit in the Hang Woods!! Hmm, how about Death Head's Hock moth and the crow?

Mon Sep 19, 12:44:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous girl_interrupted said...

Wow, i'm surprised you guys actually replied to my tag box, thats real sweet!

Oh Well, you're yr1s arhz, Have fun while you can, Or else, at yr2 its completely No Life! Everyday mug like hell~

Sigh~ i didn't know that single-sex schools can have so much 'fun' Too bad i was from mixed sch~

Mon Sep 19, 12:40:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

the girls look more like generic IJ girls and not just st nicks, don't you all rem tt the st nicks uniform has the pasted white badge?!

anyway gd work on the lesbian part. awfully funny...

again, was lost at the satan part, could do with a little explanation?

Tue Sep 20, 12:03:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger fdgd said...

not really. since our consortium got scgs. XD

Fri Sep 23, 09:17:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

haha i was from cat high...nice site! hey errr cat high isnt affliated to all the IJ schools, only st nicks i thought? hmm to those who said CH x stniks isnt the case anymore, just take a look around J8 :D

P.S do a piece about the JCs please

Wed Sep 28, 02:30:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

Yeah!! WACK HWACHONG JC!

Fri Sep 30, 08:14:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Someone_Unimportant said...

I can't really get the last 2 scenes, would someone nicely explain? Hehs. Anyway the uniform does look like RGS uniform (I'm from RGS). No, not insulted, but it's hilarious. At least we have something to laugh about these days...

Sun Oct 02, 01:10:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

As a Josephian, the SJI guy would stay rather then go with the other SN gal.

Sun Oct 02, 06:47:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

I think you should do one on VS, considering their big hu-ha on going co-educational issue not too long ago. Imagine Victoria Girls (sounds like something out of Victoria's Secrets).

Cheers!

Mon Oct 03, 12:18:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger squishyhat said...

Was directed here by a half-amused, half-angered St Nicks girl. This is so darn funny. Especially the RGS and MGS comics. Do one on my school too! Nanyang Girls' High has loads of comic potential, really...

Tue Oct 04, 06:37:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

oh brilliant guys. really brilliant. :) i loved the kotc reference. tres amusing.

Wed Oct 05, 10:03:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger lostinlift said...

nice change from the big-o comics to the small tinny ones. awesome! love waht u guys are dng man!

Sun Oct 09, 12:37:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

haha..nice one.Yeah,J8 is full of SN and cHS couples.and SN and RI ones apparantly.

Sun Oct 09, 03:35:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

guys... u all ROX!!! keep working...relle dam F***ing nice =D..... and farni

Wed Oct 12, 08:33:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

kingshaw is blond.. not black head... hooper is a blackie

Sat Oct 22, 01:40:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

haha, rather the chsxsn than the old comment on green shorts. and only 2 lines?!?!

i suggest a field observation at J8 for more ideas, lotssa schs there.

Gong Jiao!

Sun Oct 30, 09:55:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

haha..green shorts rox!! better than fireproof, waterproof concrete anyway. haz. more on jc plz. wld be real cool wif all the sterotype going round. great jobs guys. anyway chs x sn is still quite the case, but there're deviations here n there.

Sun Oct 30, 10:10:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Lizzy said...

Hahaha you guys are so ridiculously funny. (:

Is LOVE.

Tue Nov 01, 10:43:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous chels47 said...

I love your portrayal of us I.J. girls. totally.

however us straight ones usually go straight to the sji boys =))

Fri Jan 13, 10:31:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous kd said...

i went to rg from sngs so i should know lah... uniform colour wrong! might be correct but looks diff when on the com lah. should be lighter and brighter... :):) love the comic.

Wed Aug 02, 02:41:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

I am a CHIJ girl, but not sngs. Well, there are lesbians and butches in our school, but they're just a handful. About 99% of us are STRAIGHT mind you. And we have many IJ schools, different ij schools have different girls. I guess our school girls prefer SJI guys.

Aye, do one on other CHIJ girls! I wanna see kc, stc and ijtp!

Thu Aug 17, 04:25:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

Potrayed nicely,but its a known fact that around 30% of IJ girls are les or butch.my classmates got gfs from stnicks and ij,and all of them say there are a LOT of les there.its depends on how you look at it lah,but i think cathigh's competition is mainly ri.

Fri Oct 06, 06:17:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

not true that scgs girls go for acs independent guys.they go for acs barker.because,their sch is closer,and got lot of sc girls say acs barker guys cuter.
too bad for you.

Fri Oct 06, 06:18:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

IT SUCK!

hopefully you'll get sue by someone!

Tue Oct 10, 10:18:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous JIA said...

i don't think that sngs/ij girls is les.

it's just that you all are not open minded.
if you're saying just holding hands with friends is les, there will be tons of them all over the world and do you mean by mother and daughter is also les?

even there's les around, that is also somehow because there is too many stoopid/idiot/dumb/wanton guys around. it also means that you people are to small minded.
how you know that sngs girls is all lesbian?
are you trying to say you tried it before? seriously i can sense that people that cristise about sngs girls, esp ij ones is simply jealous of sngs as maybe because that sngs is a better school then all other chij school(no offence)
there is alot sngs girls in J8 because that is the nearest place to sngs and if you are don't think too much, we are just there shoopping. we sometimes got think as les is because we are close to one another. we treat each other like our dearest sister. we don't act like we are sister or what.

hmm, in my opinion of your comic, i think that you should just delete it as sooner or later you will get sue by the ij board.
and it's not really a wonderful drawing. it just look like. you're drawing little mice? please do improve your drawing(: we'll all appreciate it

if whatever thing i have wrote above have offenced you, i'm sorry(:

Tue Oct 10, 11:03:00 AM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

LOOK AROUND AT OTHER GIRLS SCH LARH. NOT ONLI IJ SCHS. I DUN BELIEVE THAT THERE'RE NO LESBIANS OR GIRLS WHO HAVE BFs FROM A GUY'S SCH OR WADEVER. SICKENING.

Tue Oct 10, 05:33:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

isnt chs more of like with cedar? well tell me. i meant. for guys from chs. girls from what school fancy you guys most and girls from what school were like avoided more? include other girls schools like st mags, crescent or mgs pls. anyhows. for me, as a ex chs guy. i like rgs:) why isnt there any about st mags and cgs or victoria?!

-ex cathighguy.

Mon Nov 06, 08:46:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

monfort sec sch please!monfort!monfort!monfort!monfort!monfort!

Sat Jan 20, 12:17:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

hello, i am an SNGS girl. and erm i dont really get what your comic strip is trying to say. btw, my sch does not really have les. or bitches. really. haha but some parts are abit true lah. i think you know like which parts...?

hmm. annoyed, amused and confused now :D

Wed Oct 10, 09:14:00 PM GMT+8  
Comrade Anonymous Anonymous said...

Hi! Just pointing out something... Isn't it a comment stereotype for Cat High guys to be "gay"in the first place?

o.o

And I'm the king of the castle is neurotic

Mon Apr 07, 01:55:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger Adi said...

Find Internet Marketing resource hare Online Marketing Strategy | Internet Marketing Tools | Online Marketing Campaign | Online Marketing Business | Online Marketing System | Online Business | Online Home Business | Online Business Tips | Internet Marketing Online

Wed Nov 11, 04:23:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Adi said...

Oes Tsetnoc one of the ways in which we can learn seo besides Mengembalikan Jati Diri Bangsa. By participating in the Oes Tsetnoc or Mengembalikan Jati Diri Bangsa we can improve our seo skills. To find more information about Oest Tsetnoc please visit my Oes Tsetnoc pages. And to find more information about Mengembalikan Jati Diri Bangsa please visit my Mengembalikan Jati Diri Bangsa pages. Thank you So much.
Oes Tsetnoc | Semangat Mengembalikan Jati Diri Bangsa

Tue Dec 01, 11:04:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger oakleyses said...

louis vuitton, christian louboutin outlet, uggs outlet, michael kors outlet online, michael kors outlet, ray ban sunglasses, jordan shoes, polo outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, nike outlet, michael kors outlet, prada handbags, ugg boots, prada outlet, uggs outlet, polo ralph lauren outlet online, nike free, ray ban sunglasses, chanel handbags, ugg boots, kate spade outlet, longchamp outlet, louis vuitton outlet, ray ban sunglasses, tiffany and co, replica watches, tiffany jewelry, longchamp outlet, uggs on sale, burberry handbags, replica watches, cheap oakley sunglasses, nike air max, christian louboutin shoes, gucci handbags, louis vuitton outlet, louis vuitton, burberry outlet, michael kors outlet online, michael kors outlet online, michael kors outlet online, nike air max, tory burch outlet, oakley sunglasses

Thu Feb 25, 03:05:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger oakleyses said...

oakley pas cher, true religion outlet, nike free uk, nike air force, guess pas cher, sac longchamp pas cher, converse pas cher, polo ralph lauren, hollister uk, north face, timberland pas cher, nike air max uk, michael kors pas cher, abercrombie and fitch uk, burberry pas cher, coach outlet, north face uk, jordan pas cher, coach outlet store online, michael kors, ray ban uk, vans pas cher, michael kors, mulberry uk, new balance, hollister pas cher, nike roshe, nike blazer pas cher, michael kors outlet, nike tn, true religion outlet, coach purses, air max, nike roshe run uk, lululemon canada, true religion outlet, polo lacoste, nike free run, ray ban pas cher, hogan outlet, sac vanessa bruno, nike air max uk, longchamp pas cher, true religion jeans, sac hermes, kate spade, nike air max, ralph lauren uk, louboutin pas cher, replica handbags

Thu Feb 25, 03:06:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger oakleyses said...

timberland boots, valentino shoes, jimmy choo outlet, north face outlet, instyler, nike trainers uk, ipad cases, oakley, nike air max, hermes belt, lululemon, hollister clothing, nike roshe run, nike huaraches, mac cosmetics, soccer jerseys, longchamp uk, north face outlet, herve leger, ghd hair, abercrombie and fitch, iphone 6s cases, beats by dre, p90x workout, chi flat iron, s6 case, iphone 6 plus cases, baseball bats, asics running shoes, mcm handbags, iphone 5s cases, celine handbags, vans outlet, iphone 6 cases, bottega veneta, iphone 6s plus cases, iphone cases, giuseppe zanotti outlet, louboutin, soccer shoes, ralph lauren, reebok outlet, insanity workout, wedding dresses, hollister, mont blanc pens, new balance shoes, ferragamo shoes, babyliss, nfl jerseys

Thu Feb 25, 03:08:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger oakleyses said...

karen millen uk, ugg,uggs,uggs canada, ugg,ugg australia,ugg italia, pandora uk, canada goose, swarovski, louis vuitton, canada goose, nike air max, moncler uk, juicy couture outlet, moncler outlet, canada goose outlet, moncler outlet, canada goose, lancel, thomas sabo, pandora jewelry, gucci, louis vuitton, barbour, converse, moncler, moncler, replica watches, pandora jewelry, pandora charms, vans, montre pas cher, ugg uk, doke gabbana, supra shoes, hollister, canada goose outlet, louis vuitton, ray ban, ugg, links of london, converse outlet, coach outlet, canada goose uk, moncler, moncler, juicy couture outlet, canada goose outlet, louis vuitton, louis vuitton, toms shoes, canada goose jackets, barbour uk, marc jacobs, swarovski crystal

Thu Feb 25, 03:10:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger Xiaozhengm 520 said...

nike factory outlet
louis vuitton outlet
michael kors outlet
true religion
louis vuitton outlet
louis vuitton
polo ralph lauren
cheap jordan shoes
hollister kids
christian louboutin outlet
louis vuitton bags
jordan retro
toms shoes
michael kors
ray ban sunglasses
hollister clothing store
jordan 8s
louis vuitton outlet
pandora jewelry
beats headphones
replica watches for sale
nike free run 2
burberry outlet online
coach outlet store online clearances
air jordan 13
jordan 3 infrared
louis vuitton bags
air max 90
michael kors handbags
jordan 6
ghd hair straighteners
christian louboutin outlet
designer handbags
michael kors outlet online
kate spade
michael kors outlet online
kobe 9
fitflop sandals
louis vuitton outlet
michael kors handbags
2016.6.7haungqin

Tue Jun 07, 10:35:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger xjd7410@gmail.com said...

beats wireless headphones
michael kors outlet
oakley sunglasses
jordan 3 infrared
coach outlet store online
louis vuitton handbags
true religion jeans
retro jordans
hollister clothing
cheap jerseys
michael kors
abercrombie & fitch
coach outlet
true religion shorts
coach outlet store online
jordans for sale
michael kors handbags
christian louboutin outlet
coach outlet
lebron james shoes
louis vuitton bags
kevin durant shoes
adidas ultra boost
toms shoes
nike air max
ray ban sunglasses outlet
michael kors
celine outlet
fitflops
lebron 12
gucci outlet
cheap oakley sunglasses
kobe 9
louis vuitton handbags
michael kors outlet clearance
coach factory outlet
kobe 11
tods shoes
michael kors outlet clearance
louis vuitton handbags
2016.7.8haungqin

Fri Jul 08, 09:30:00 AM GMT+8  
Comrade Blogger jomana yusef said...

https://decor-ksa.com/
https://3kary.com/property-status/warehouses-for-rent/

Sun Jan 08, 08:44:00 PM GMT+8  
Comrade Blogger dong dong23 said...

air max
ray ban sunglasses
the north face
oakley sunglasses cheap
nike air
ralph lauren outlet
nhl jerseys
timberland
michael kors
jordan retro
201712.1wengdongdong

Fri Dec 01, 11:00:00 AM GMT+8  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home